My Blog List

Sunday, October 19, 2008

mungkinkah?


huhu....

nie first blog akuh....

yg bawah tuh just tenting jer..

ahaks...

now aku ader kat mersing...

ingatkan nak ikot tgk tapak kedai untuk orang asli...

maklumlah aku praktikal kat jabatan hal ehwal orang asli negeri johor...

last2 aku lak x dpt ikot...

kne tinggal kat pejabat mersing....

budak tuuu yg ikot...

btw, budak 2 kwn baik aku lah...

tp semenjak dua menjak tiga menjak aku praktikal ngan dia...

mcm2 lorh aku rase....

dia cam dah lain..

isk2...

cam dah berlagak lah plak...

nie pun aku x dpt ikot tp dia dpt..

x puas ati tol...

mcm2 lagi tp malas ah nak story...

wat sakit hati jer...

kiter kalo kwn dgn org tuu pun, kiter x tau dia cam mane sampai lah kiter serumah dgn dia or sng kate satu pejabat ke...

asyik jumpe je then barulah kite akan tahu perangai nyer...

mcm yg aku kne nih...

huhuhu....

majulah malaysia untuk dunia...


salam......


:D


peace...

1 comment:

Mulan said...

huhuhu...
prnh kene gak..
mmg menyakitkan hati btul..